בוגר הגדוד החרדי מקים ארגון שמירה יהודי חמוש

מהתקשורת

שלמה רייכברג בוגר הגדוד החרדי 'נצח יהודה', שב לאחר שירותו הצבאי לארה"ב, שם הוא מלמד את הצעירים היהודים להשתמש בנשק חם • "לפני זמן רב התרעתי שהמצב מסוכן. בין שאר הדברים שאני עושה, זה לאמן חרדים עם נשק. אני שואף להקים ארגון שמירה יהודי חמוש בנשק"

קובי ברקת, יענקי פרבר, ב' טבת תש"פ 30/12/2019 16:56

שלמה רייכברג בוגר הגדוד החרדי 'נצח יהודה', שהשתתף אתמול בהכנסת ספר תורה במונסי לבית הכנסת של הנגיד לואי שיינר, נצפה צועד עם קבוצת חברים כשהם חמושים בצורה מלאה, עם רובים ארוכים. הצעירים החרדים תפסו את הכותרות בתקשורת המקומית האמריקאית, כשהם אומרים למצלמות שנמאס להיות כברווזים במטווח.

רייכברג בוגר הגדוד החרדי 'נצח יהודה', התגייס לפני כמעט 5 שנים, ולאחר שירות של שנה וחצי כמתנדב חו"ל, חזר לאמריקה, והחל ללמד צעירים חרדים להשתמש בנשק.

רייכברג בתקופת שירותו הצבאי

כזכור במוצאי שבת נדקרו חמישה חרדים על ידי טרוריסט תוצרת אמריקה, אנטישמי שפרץ לביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי, ופצע חמישה אנשים לפני שנמלט לרכבו. לאחר כשעתיים הוא נעצר. בנוסף לפני חודש נרצחו שני חרדים במרכול כשר בג'רזי סיטי על ידי מחבל תוצרת אמריקה.


ארגון השמירה היהודי

רייכברג מספר ל"בחדרי חרדים" על המהלך שלו: "כבר לפני הרבה זמן התרעתי שהמצב מסוכן, בין שאר הדברים שאני עושה, זה לאמן חרדים עם נשק, אי אפשר ככה להמשיך, זה חייב להיפסק, אני מתכוון להמשיך ללמד צעירים להשתמש בנשק. אני שואף להקים ארגון שמירה יהודי חמוש בנשק".


ארגון השמירה היהודי

"האם יהודים חרדים צריכים להיות חמושים כך? עם רובי סער? אקדחי יד מוסתרים? ללא אקדחים בכלל? לשכור שומרים חמושים כדי להגן על בתי הכנסת? מה אתה חושבים?", כך שואל אתר Yeshiva world news את גולשיו.

הסרטונים האלו צולמו ביום ראשון אחר הצהריים בזמן הכנסת ספר תורה בבית הכנסת של הנגיד לואי שיינר במונסי, ממש בסמוך למקום בו אירע הפיגוע אמש בבית הכנסת של הרב רוטנברג, שם אנטישמי דקר חמישה חרדים.


ארגון השמירה היהודי

בעקבות פיגוע הירי בבית הכנסת בפיטסבורג בשנת 2018, פרסם הרב יאיר הופמן, רב אמריקאי, את הסיבה מדוע לכל בית כנסת צריך להיות אבטחה חמושה.

ולאחר הירי אתמול בכנסייה בטקסס, שם חוסל גבר שירה בשני מתפללים, מובן מדוע לכל בית כנסת צריך להיות אבטחה חמושה.


ארגון השמירה היהודי

 

תגיות

תוכניות נוספות לבוגרים

תוכניות נוספות לבוגרים